L’Informatiu ALEJANDRO MOLEDO. 12 gener 2011
Ahir es trobava a Brussel·les reclamant-lo i des de fa mesos s'ha convertit en una constant en el seu discurs, i ha assenyalat alhora la falta de compromís del govern central. No obstant açò, si el corredor mediterrani no és hui ja una realitat, bona part de culpa la va tenir el mateix Francisco Camps, que unint-se als desitjos del PP espanyol no el va reclamar quan ho tenia tot al seu favor per aconseguir-lo.
En 2003 tot semblava estar de cara: Francisco Camps presidia el govern autonòmic valencià; José María Aznar, el govern central; i Loyola de Palacio, exministra del PP, era la vicepresidenta de la Comissió Europea i Comissària de Transports de la unió. La demanda per part de l'empresariat valencià era notable, però els actors del drama van haver de pensar que els era més rendible políticament per al seu partit un altre argument: unir l'eix de la prosperitat entre les Balears de Matas, la Comunitat Valenciana de Camps, i la madrilenya d'Aguirre, totes del PP. L'executiu del llavors president Aznar va discriminar el projecte que beneficiava la Comunitat, i en el seu lloc va afavorir altres dues opcions que al final van comptar amb l'aprovació de la comissió que presidia l'exministra Loyola de Palacio, com calia esperar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada